Hirdetés

Fashion

Az All Eyez On Me-ben Tupac és Notorious B.I.G. “eredeti ruhái” is szerepelnek

Még tovább fokozzák a hasonlóságot a június 16-án bemutatásra kerülő All Eyez On Me című életrajzi filmben Tupac Shakurt és Notorious B.I.G.-t megformáló színészek és a néhai rapperek között. A TMZ úgy tudja, hogy az az April Walker, aki a kilencvenes években tervezett pár ruhát a hírességeknek, nemrég előszedte a régi mintáit, és néhány ikonikus darabot újra megvarrt – természetesen már nem a rapperekre, hanem az All Eyez On Me-ben szereplő színészekre igazítva. A filmben látható lesz többek közt Tupac sárga mellénye, illetve az a melegítő, amit April Biggie-nek tervezett. Forrás: TMZ.com
Hirdetés

The Game egy 19 éves kosárlabdázó kreációira cseréli Michael Jordan cipőit

Eddigi élete során több mint egymillió dollárt költött menő márkák sportcipőire, mint a Nike vagy mondjuk Michael Jordan Air Jordanjei, de most The Game megelégelte egy kicsit ezt a dolgot, és úgy döntött, inkább egy fiatal tehetség kreációit fogja hordani. Választása a mindössze 19 éves kosárlabdázó, Lonzo Ball cipőire esett, amik szintén nem olcsók – 495 dollárba kerül egy pár -, de a rapper állítása szerint sokkal szívesebben támogat egy feltörekvő csillagot, mint egy olyan embert, aki nem tett eleget a fekete közösségért, csak elég nagy összegeket húz ki a szülők zsebéből gyakorlatilag mindig ugyanolyan cipőkért. Igen, Michael Jordan, ez neked…

A divat új mélypontja: 120 ezerért árulnak egy összesározott nadrágot

Sokan viccelődnek azzal évek óta, hogy milyen vicces, vagy épp béna az, hogy a különböző divatboltok nagyon drágán árulnak mindenféle félig “tönkretett”, kiszakított, tépett, koptatott nadrágot, és hogy ennyi erővel a fater kerti gatyáját is el lehetne passzolni 30 ezerért. Ezt az egészet most egy egészen új, és sokkal kevésbé védhető szintre emelte a Nordstrom áruház a PRPS márka “Barracuda” nevű farmernadrágjával, ami egész egyszerűen csak úgy néz ki, mint amiben valaki átkelt egy mocsáron, vagy épp rozsdás autókat szedett szét egy roncstelepen egy hétig. És az ár? Több, mint 120 ezer forint…

625 ezerért árulja a divatcég a táskáját, ami úgy néz ki, mint egy IKEA-szatyor

A Balenciaga a világ egyik legmenőbb divatmárkája, de néha ők is húznak 19-re lapot, és előállnak olyan dolgokkal, amiket körberöhög az egész internet. Most pl. egy gyönyörű kék táskát dobtak piacra, és nem kevesebb, mint 2145 dollárt kérnek érte, amivel csak egy gond van: mindenkit az IKEA egy dollárért árult, itthon is ismert óriási kék szatyrára emlékeztet. Persze az is lehet, hogy direkt:

Kanye West új Yeezy Powerhouse cipőit mintha már láttuk volna valahol…

Ha otthon vagy a sneakerek és sportcipők világában, akkor neked is elég ismerős lehet Kanye West legújabb kis kedvenceinek, a Yeezy Powerhouse edzőcipőknek a dizájnja. Hogy honnan? Mi is a homlokunkra csaptunk, amikor szembe jött velünk a Sickchirpse egyik friss cikke, amiben azt írják: ez a hófehér csoda pont úgy néz ki, mint a Reebok Classics. És tényleg. De míg Kanye kollekciójából egy pár úgy 100 fontba (35 ezer forintba) kerül, a Reebok Classics harmadennyibe: ára 30-40 font (10 700 – 14 ezer forint) körül van a Sickchirpse írása szerint. Ezt a hasonlóságot a netezők is észrevették: Kim Kardashian showing off the upcoming…

Hihetetlen, de igaz: ezt a farmergatyát tényleg komolyan gondolták!

Tegnap mutattuk meg nektek a topot, ami csak az Urban Outfitters szerint az (mások szerint még sportmelltartónak is kicsi, sőt, kulcscsont-melegítőnek is alig használható). Most pedig egy újabb “divatszenzációról” számolhatunk be: a Nordstrom piacra dobta a Clear Knee Mom Jeans-t, ami attól egyedi és különleges… na jó, inkább borzalmas, hogy a farmergatya térdeinél egy-egy méretes átlátszó, műanyag ablakocskát alakítottak ki. Hogy ez hogy néz ki a gyakorlatban? Hát így. A netezők reakciói persze nem maradtak el: egyesek szerint sötét időket élünk, mások meg azt írják, már közel az Armageddon… These are actual jeans you can buy at @Nordstrom that cost…

Kincset érő reakciók a topra, ami csak az Urban Outfitters szerint az

Ha azt mondjuk, képzelj el egy női topot, akkor biztosak vagyunk abban, hogy nem azt fogod magad előtt látni, amit a következő képen megmutatunk – igen, az Urban Outfitters tényleg komolyan gondolta, hogy ez a fehér kis valami egy top. Még nevet is adtak neki: Extreme Crop Tank Top Shrug, és 16 dollárt kérnek érte. Íme: Az internet népe persze egyrészt felháborodott a dolgon, mert ennek a holminak semmi köze a tophoz – még sportmelltartónak is rövid -, másrészt meg a divatmárkán röhögnek, hogy ezt így mégis hogy gondolták. Van, aki szerint a pokol üres, mert már minden ördög itt van…
Hirdetés

Már meg is van 2017 legrosszabb lábbelije: a szőrös Crocs papucs!

Christopher Kane egy fiatal skót designer, aki nemrég valami elképesztő dolgot alkotott, és ezt ahelyett, hogy eltitkolta volna a világ elől, inkább megmutatta mindenkinek a tavaszi divatbemutatóján. Kane úgy döntött, hogy a világ legocsmányabb papucsát, a Crocs-ot feldobja némi műszőrmével, ezzel téve még… szörnyűbbé? A 350 dollárért árult papucsokat ráadásul elég gyorsan el is kapkodták, úgyhogy úgy tűnik, van, akinek ez tetszik:

Ciki vagy sem, ez a házaspár 37 éve összeöltözik

Imádja az Instagram azt a japán házaspárt, akik bonpon11 néven vannak jelen a fotómegosztós közösségi oldalon, és akik büszkén csinálják immár 37 éve azt, ami sokak szerint még egyszer vagy kétszer is ciki: összeöltöznek. Az immár a hatvanas éveikben járó házaspár amúgy simán eladja ezt az egész összeöltözős dolgot, valahogy úgy oldják meg, hogy ez nekünk egyáltalán nem tűnik kínosnak, kifejezetten aranyosak ezzel a közös hóborttal.

A 71 éves nagypapa csak márkás cuccokat hord

A divat bizony nem életkorfüggő, ezt bizonyítja a 71 éves Alojz Abram gardróbja is. A Szlovéniában született, most a németországi Mainzban élő nagypapa igencsak halad a korral, szekrénye tele van streetwear ruhával. Kedvenc márkája a Supreme, a Stüssy és az Adidas, de persze egyéb nagy márka is lapul az ajtó mögött, mint például Vans vagy Reebok. A jólöltözött öregúr kb. egy éve állt rá erre a stílusra, és azután lett az internet új sztárja, hogy 20 éves unokája, Jannik Diefenbach felrakott róla képeket az internetre. Mint Jannik elmondta, nagypapája nehezen állt rá a fotózásra, de aztán belejött, és most már…

Hirdetés
Hirdetés