Ha "valódi" férfiak lennének a reklámplakátokon

Az egyik női kozmetikai cég (igen, a Dove) korábban rengeteg vásárlójuk szimpátiáját elnyerte azzal, hogy a szupermodellek + Photoshop kombó helyett megpróbálta termékeit “valódi”, vagyis teljesen átlagos, itt-ott anyajegyes, kicsit teltebb, nem annyira szép nőkkel eladni. Ez inspirálta a lentebb látható képeket is, melyek azt a hiányosságot pótolják, hogy egyik férfi divatcégnek se volt még ilyen ötlete. Mert hát ami a nőknél Adriana Lima, az a férfiaknál Cristiano Ronaldo és társai: most azonban kiderül, hogy néznének ki a Dolce & Gabbana, H&M és egyéb termékek, ha sportolók és modellek helyett teljesen átlagos férfiak pózolnának úgy, mint a szobortestű sztárok.

Hirdetés

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés