Ilyen lesz a "munkahelyi Facebook"?

A Facebookot mindannyian ismerjük, így van is egy képünk arról, milyen az oldal, mire használjuk, miért jó vagy épp miért nem. A Financial Times című lap viszont nemrég megtudta, hogy a Facebook hamarosan egy új termékkel készül változtatni a fejünkben élő képen: a lap egy névtelen forrásra hivatkozva azt írja, jön a Facebook at Work, vagyis a “munkahelyi Facebook”. Ennek lényege, hogy a már meglévő közösségi oldal mellett egy olyan, vállalatokra specializálódott terméket hoznak létre, ami az eredetihez hasonló módon működik majd – lesz hírfolyam, csoportok, üzenetek, stb. -, de nagyobb dokumentumok küldését is lehetővé teszik majd, például vállalatok, illetve vállalati csoportok között. Az is fontos, hogy ezek a profilok a felhasználók magánjellegű profiljaitól teljesen el lesznek választva. De mivel a dolog még csak kísérleti stádiumban tart – hangsúlyozzuk: állítólag -, részleteket valószínűleg egy ideig nem fogunk megtudni.

Hirdetés

Sokak szerint a kérdés csak az, minek a Facebooknak, illetve Mark Zuckerbergnek egy ilyen professzionális termék, hiszen számos vállalat és munkakereső már ismeri és használja a LinkedIn-t, ami tulajdonképpen hasonló lehetőségeket biztosít, mint a már felvázolt Facebook at Work fog. De ki tudja, lehet, hogy pont a lényeget nem tudjuk még, amitől a “munkahelyi Facebook” különleges, szuper és egyedi lesz…

mark_zuckerberg.jpg

Fotó: Mashable.com

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés