Nagy változások előtt áll a Coca-Cola

Úgy tűnik, lassan a Coca-Cola is belátja, hogy nem lehet mértéktelenül cukros üdítőket kínálni az embereknek, és bizony elkezdett odafigyelni rá, hogy sem a vállalatnak, sem a fogyasztónak nem tesz jót, ha a 330 milliliter kólába 9 teáskanálnyi cukor kerül az íze érdekében. Ezért 10 millió fontot fektet abba, hogy átszabja picit az üdítőit Angliában, és az eddig Coca-Cola Zero néven futó üdítő új csomagolásban, új ízben és új névvel kerüljön a polcokra. Így tehát június végétől Coca-Cola Zero Sugar néven fog futni a termék, a külseje sokkal jobban fog hasonlítani az eredeti kólásdobozra, az ízén pedig sokkal inkább lehet majd érezni a kólát. Az átnevezésre azért is volt szükség, mert a brit vásárlók fele nem tudta, hogy a zero változatban nincs cukor.
kola2.jpg
kola.jpg

Hirdetés

Bár a nagy megújulásnak nyilván köze van az Angliában 2018-ban bevezetni tervezett cukoradóhoz, ám a Coca-Cola szerint az nem fogja elér a célját, és nem fogja csökkenteni a gyerekkori elhízást, a cég a megfelelő tájékoztatásban sokkal inkább hisz.

A külső megújulás egyébként a Diet Coke-ot és a Coca-Life-ot is érinti, sőt az új dobozok Mexikóban, majd két éven belül több más ország polcain is láthatóak lesznek.
kola3.jpg

Forrás: independent.co.uk és theladbible.com

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés