Az év alkalmazottja: zseniálisan reagált le egy hibát ez a lány

Hibák bármelyik munkahelyen történhetnek, de az, hogy ezekre hogyan reagálunk egy cég alkalmazottaiként, nemcsak minket minősít, hanem bizony a vállalatot is. Aki magabiztos, vicces és úgy tudja beismerni a hibát, hogy azzal tulajdonképpen el is feledteti a tévedést, sőt, előnyére fordítja… na, ez az igazi profi! A Skyscanner névre keresztelt brit mobil app Facebook oldalánál dolgozik egy lány, Jen, akit mi máris kikiáltanánk az év alkalmazottjának, ugyanis elképesztő leleményességgel és humorral reagált le egy hibát az alkalmazásban.

Hirdetés

Az applikáció egyik felhasználója, James Lloyd írt a Skyscanner Facebook oldalára, hogy szóvá tegye: az alkalmazás 47 éves várakozási időt (!) mutat neki Bangkokban, Sydney-ből Londonba tartó útja során. A férfi ezért megkérdezte az oldalon, hogy ha már ennyit kell várnia, nem ajánlanának-e neki néhány jó kis programot, hogy elüsse ott az időt.

skyscanner2

A Skyscanner munkatársának válaszán több ezer netező kacaghatott fel, ugyanis kapásból majdnem hatezren lájkolták. Jen ugyanis nemcsak hogy programokat ajánl, mint például a Moon Bar, hajókázás, úszó piac, stb., hanem elképesztő humorral is ír. A poszt végén pedig megígéri, hogy természetesen szól az illetékeseknek erről a hibáról, hogy mielőbb javíthassák.

skyscanner3

A kommentelők között azonnal valóságos rajongótábora alakult. Mike Clark azt írta, Jen meghódította az internetet aznap, mások sírva röhögős smiley-kat küldtek, de olyan is volt, aki egy “I love Jen” kommenttel biztosította szeretetéről a lányt.

skyscanner4

Amikor pedig a családneve iránt érdeklődtek, pillanatok alatt még több facebookozó szívébe lopta be magát, a Trónok harcára utalva (“A girl has no (last) name” – vagyis ennek a lánynak nincs családneve, a szerk.).

skyscanner5

skyscanner6

Olyan is volt, aki szerint a Skyscanner felfedezte az időutazást, hiszen annak ellenére, hogy 47 évet kell várakoznia utasuknak Bangkokban, az indulás másnapján mégis megérkezik a célállomására. Jen szerint ez szándékos elterelés volt igazi céljukról, az időutazásról.

skyscanner7

A végén Jen még egy kis csomagot is küldött James Lloydnak, mindenféle apróságokkal, amikről azt írja, talán hasznosak lehetnek számára a következő 47 Bangkokban töltött év során.

skyscanner9

A Skyscanner munkatársa ezzel nemcsak Lloydot tette örök rajongójává, hanem még sok száz netezőt is. Vannak, akik csak miatta töltik le azt az alkalmazást és kezdik el használni az appot (következő komment).

skyscanner8

Ez valószínűleg a legnagyobb eredmény, amit egy munkatárs felmutathat! Ha Jent ezek után nem léptették elő az elmúlt napokban legalább kétszer, akkor nincs igazság a Földön.

Forrás: Mashable.com

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés