Amikor a “vicces” futárok még csak nem is próbálkoznak…

Még a legjobban várt ajándékot és meglepetést is el tudja rontani valami: a kézbesítés. Persze, tudjuk, nagy szívás a postások és futárok élete – elég csak a kutyákra, viharokra, kinti hidegre-melegre, borzalmas környékekre gondolni, de akkor is… azért lehet ezt a munkát is normálisan végezni. A következő képeken olyan kézbesítők munkájának fotóit láthatod, akik bizony aligha próbálkoztak meg azzal, hogy rendes munkát végezzenek.

Hirdetés

Persze azért vannak köztük vicces kedvűek is, mondjuk a magasságmániások.

Itt pedig azért ment füstbe a kézbesítés, mert egy medve volt az ajtónál.

Reason For Non-delivery...

A FedEx mottója is lehetne a következő: “ha nem találjuk az ajtót, nyitunk magunknak egyet”.

Egyesek az álcázás mestereinek érzik magukat…

Mások képesek a legjobb meglepetést is elbarmolni. A következő képen azt láthatod, hogy a megjegyzésbe írt kérést, mely szerint a megrendelő anyukájának a szülinapi bulijára szánt dekorációt legyenek szívesek egy olyan dobozban kiszállítani, amiről nem egyértelmű, hogy mi van benne, sikerült a dobozra nyomtatni. Jól olvasható, szép nagy betűkkel.

Más kézbesítők nem is gyanítják, hogy mondjuk kemény fedeles gyerekkönyv lehet a csomagban.

Olyan futárok is vannak a világon, akiknél a kézbesítés egyet jelent ezzel:

Itt pedig a UPS-es csóka magasról tett arra a kérésre, mely szerint hangosan kopogjon, mert a – vélhetően idős – pár otthon van, és ajtót fognak nyitni neki.

“Kérem, tegye a lábtörlő alá” – végül is megtörtént.

Olyan kézbesítők is vannak, akik élvezik, ha valami pont méretre készült.

Vagy nem.

De persze olykor bárkivel történhet valami szar dolog, itt például a csomagra került tehénszarért kérnek elnézést a megrendelőtől.

Szar ügyek 2.0, 3.0 és “sokpontnulla”:

De persze megeshet az is, hogy a FedExhez nem jut el egy-egy FedEx-es küldemény.

És ezekhez mit szóltok?

Forrás: Pulptastic.com

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés