A kritikusoknak nem jött be a Netflix Bright-ja, mégis 11 millióan látták 3 nap alatt

Bár a Netflix Bright című, eddigi legköltségesebb saját gyártású filmje a kritikusok szerint elég rosszul sikerült, máris berendelték a folytatást. Sokan nem értették, miért kell a szarból még egy várat építeni, de nekünk már kicsit világosabb a dolog: a cbr.com azt írja, három nap alatt 11 millióan voltak kíváncsiak a Bright-ra a 18-49 éves korosztályból. Ez persze csak becslés, mivel a Netflix nem szokta nyilvánosságra hozni a pontos nézettségi adatokat.

Hirdetés

A rossz reklám is reklám, az tény… de hogy csak az USA-ban kb. hétmillióan nézzék meg három napon belül ezt a filmet, arra nem sokan számítottak. És még egy érdekesség zárásként: ha moziban ment volna, a Bright a nyitóhétvégén 100 millió dollárt hozott volna, ami azért szerintünk nem annyira borzasztóan rossz teljesítmény.

Forrás: cbr.com

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés