Kipróbáltuk a HOVERTRAX 2.0-t

A Razor hazai forgalmazójának jóvoltából tesztelhettük az új hoverboardjukat. Azért írtam ezt többes számban, mert miután hazavittem pár napra, nemcsak én próbáltam ki, hanem a kislányom is ráállt erre a a szerkezetre. Amikor a munkahelyemre megérkezett a HOVERTRAX 2.0, és a szóbeli tájékoztató után teljesítettem a minimális célomat, vagyis hogy ne essek le róla, egyre jobban kezdett tetszeni az egész, és 40 perc múlva már „kentem-vágtam” a dolgokat. A nagy arcomat a nyolcéves kislányom oltotta le azzal, hogy a tudásszintemen körülbelül 15 perc után lépett, vagyis inkább gurult túl.

Hirdetés

Razor_offline_0002_RazorLogo_White copy 2

A HOVERTRAX 2.0-t könnyű irányítani, de azt meg kell jegyeznem, hogy a deszkázáshoz nincs sok köze. Leginkább úgy tudnám érzékeltetni, hogy miként kell a masinát vezérelni, hogy egy konzol kontrollerjéhez hasonlítanám az emberi testet. Az érzésből, testből irányított hoverboard hamar felgyorsul, a maximális sebessége a 13km/h-t is elérheti. Sajnos a kátyús utak nincsenek jó hatással a szerkezet irányíthatóságára, de bicikliutakon és jobb minőségű járdákon (vagyis a belvárosban) igazán jól lehet vele közlekedni. A vagány kék LED fények pedig előhozzák a Vissza a jövőbe filmek légdeszkás feelingjét.

razor_offline_fekvő_0000_RazorLogo_White copy

A súlya nem vészes, bár a picivel több mint 12,5 kilós HOVERTRAX felkapása egy idő után azért fárasztónak mondható. A tölthető aksijú masina akár egyórás folyamatos használatot is kibír, így tényleg érdemes a belvárosi közlekedésben bevetni. Azt nem mondanám, hogy az ára baráti, a közel 140 ezer forintos vételár nem éppen „a kell, és rögtön megveszem” cuccok kategóriájába sorolható, de ugyebár a menőséget meg kell fizetni.

Razor_offline_0000_RazorLogo_White

Razor_offline_0001_RazorLogo_White copyRazor_offline_0003_RazorLogo_White copy 3

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés